My new life ,

ska dra igång min blogg igen som varit nere ett tag , hoppas jag inte förlorat dom läsare jag hade , hahah , nu är det bara ngr veckor kvar av sommarlovet , det har hänt mkt sen sist nu är det jag Julia och YAsse , när det va som värst kom dom från himlen , i mitt tidigare liv måste jag gjort ngt bra för att få ha dom hos miig när livet är svårt ! så jag undrar va fan gör ni här änglar ska väl va i himlen ??. skulle döö utan dom , jag skulle bara lägga mig ner på vägen om dom försvann , JAg behöver dom , och eftersom jag fick kontakt med juliababe fick jag kontakt med sannnispannis
( som julia kallar henne) hehe ,, ajaa i morse vaknade man i Julia biig mama säng hhaha , efter en rolig natt , sen ska vi in te strängnäs , palla stallis !  snacka flum igår hihi !  Vi ska va med Yasse idag , ,vi va det igår mee , men asssa hon kunde inte sova kvar :( men vet inte om jag får , mamma fyller år i morrn !  juste nu har jag flyttat , Mamma flyttade ut på ön.   suck ! meen det är så långt in till "samhället" !! ajaa nu får ni lite bra musik ,
 

You know You (still) Love Me XoXo Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0