dagen

hallojsan !  inte skrivit på ett tag då. Idag har man ju haft mkt för sig halv 1 tandplågarn gick bättre än väntat haha efter gick jag på bio med kusiner så petson och findus ! (jag valde inte film) sen har det ju vart ehart hour alla släckte väl ?
kameran fortfarande inget batteri lägger den på laddning i morgon . ladddaren hos pappa:

Dagens låt: jesse mcartney What´s your name?
Dagens frisyr: plattat
Dagens smink: foundation 
Dagens klädsel: jeans tjocktröja
Dagens händelse: bio
Dagens planer: tandplågare ,bio
Dagens vill ha: egen data
Dagens saknad: armani ,Alexandra saknar er tjejor
Dagens drog: godis
Dagens finaste:  amelies nya tröja
Dagens måste:  Titta på mamma mia

Dagens dricka: coca-cola
Dagens köp: helt ärligt inget
 Dagens mat:  hemmagjort potatis mos lax och räksås 
Dagens sjuka:  förkyld
Dagens kärlek: boken  så länge vi båda andas fjärde boken i twilight serien av stephenie Meyer

You know you love me XoXo Johanna

Min nya favvofilm -NOT! haha

gott or not?


Kommentarer
Postat av: anybanany

JAG SAKNAR DIG, JOHANNA. DU MÅSTE KOMMA HIT SNART!<3

2009-03-29 @ 10:54:46
Postat av: Alexandra

JAG SAKNAR DIG OTROLIGT MYCKET! <3

2009-05-20 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0