haha

God kväll vad gör ni dåå ! frida gick för ett tag sen har käkat ska snart äta nån äppel paj haha jag låter ju som nån som äter jämt. men till mitt försvar visste jag inte att mamma också skulle baka.aja nu lyssnar jag på spice girls jag tycker ni kan kommentera om ni tycker det är bra att jag skriver flera gånger om dagen så lämmna gärna en kommentar .jag och frida fixade lite kuliga frisyrer på varandra och moffade i oss choklad kaka. Har faktiskt städat mitt rum ( med hjälp av Frida) vi satt lite vi datan och tv:n också. om en timme börjar vänner sen är det väl den rätta för rosing brukar inte titta men går väl ingen annan dåkusopa då haha .. (brukar inte titta till mitt försvar) aja men sen är det ju bästa Desperate housewifes my love. är det bara jag som listat ut att Dave´s fru och son satt i bilen som Mike och susan krockade med ! och Dave sa
 "jag  ska ta ifrån dig det du tog i från mig" ska han skada MJ och susan? måste bara se i kväll
ska dra 
You know you love me XoXo Johanna

baka baka lite kaka kommer mer bilder sen men ska hämta en bok uppe hos pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0