tjenixen..!

Jag sitter här vi datan och halv sover hehe  .Jag gjorde typ nån as svår matte tävling i skolan i dag min hjärna är typ halvt död! Ni som känner mig vet att jag är välldigt klantig och i matsalen i dag ramlade jag baklänges av stolen! (pinsamt ) jag har ont i hela armen! ! Den här bloggen är inte så rolig för stunden eftersom att jag inte kommit på hur man laddar upp bilder layouten har min syrra fixat :P ! men nu kan jag väl berätta lite om moi !

Namn:Johanna
ålder:12 snart 13
Dåligheter:
klumpig
Bra sidor:
snäll rolig
intressen:
Bokmal , shoppoholic,kompisar , nintendo ds (ibland)
favoritbok: Twilight

Men jag vet inte vad mer jag ska skriva hehe .! Första inlägget wohow !

You know you love me XoXo Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0