bookwoorm

I dag var jag på bok juryn yeey !! Blondinbella är galen i politik jag i böcker , det var jaag ingrid och sist men inte minst madde. det var roligt det var många författare som var lite roliga typ dom som skrivit manga boken kick off ..
efter fick vi böcker och sådant små tjafs , påtal om gratis saker igår fick jag igår en  påse från lilla journalist priset 2009 där låg det godis tidningar cd -skivor etc. skoj skoj :D aja ska träffa lilla gölliga Fia måste gåå men lite kulliga bilder i alla fall kan jag väl ge er .. JoHaNnA = Äkta BOOKWOORM  juste i dag gick jag på stan köpte mors dag preent och nytt hus till alfons ( bild senare ) You Know You Love Me XoXo Johanna

Packad för bokjuryn 08

2/ 3 en liten bokworm fattas på denna bild men nu vvänntar fridda bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0